20 Ekim 2008 Pazartesi

ULUSLAR ARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ


Friendship Around The World Award / Uluslararası Arkadaşlık Ödülü ,Sevgili blog arkadaşlarım CEYT , MUAZZEZ abla,AYLİN HOBİ , GÜLAYYD, ZEHRA50, ELAY SADOS, SEYHANLA, ESRADADAN, sağolsunlar beni uluslararası arkadaşlık ödülüne layık görmüşler. Kendilerine burdan teşekkür ediyor, kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.Bu akışın devamı için bende, beni güzel mesajları ve samimi yorumlarıyla beni herzaman mutlu eden listemdeki tüm arkadaşlarımı bu ödüle fazlasıyla layık görüyorum.Listemde 62 arkdaşım bulunuyor şimdilik, hepsine kucak dolusu sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

17 yorum:

elay dedi ki...

s.a.
yeni haftada yepyeni mutluluk ve güzellikler senin olsun canım.sevgilerimi bıraktım.a.e.o.

Adsız dedi ki...

canım merhaba..artık biraz rahat gibiyim..çayımı elime aldım özledim buraları..az dolaşayım dedim.
tebrik ediyorum seni..iki arkadaşta beni seçmiş ama benim ödülümde isim veremeyeceğim için bütün arkadaşlarıma olacak.
tekrar tebrikler ve çok tşkler..
inan ilk sana yazıyorum kim ne yazmış ben kime ne yazacağım bilemedim..hatta giriş bile yapamadım..
gelirim yine güzelliklerin benden kaçamaz:))
***
akasyakokusu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım bu ödülü aldığın için tebrik ederim. yardım sever becerikli arkadaşım daha nice ödüllere ve güzel paylaşımlara inşallah.bakalım bu defa şu yorum işini kıvırabilecek miyim?

Adsız dedi ki...

o adsız ben ulusoydantel

Adsız dedi ki...

Sevilmek ne kadar güzel bir duygu, değer verilmek, önemsenmek...
Tebrik ederim hayatım. Kocaman sevgiler:)

Nur dedi ki...

Canım teşekkür ederim sevgilerimle..

yukivehobileri dedi ki...

slm arkadaşım ödülün için seni cani gönülden tebrik ediyorum daha nice başarılara ve ödüllere inşallah sevgilerimler

makhina dedi ki...

selam canım selamları da sevgileri de aldım :)telafi turlarındayım :)güzel bir akşam dilerim sevgiler

zeytin dedi ki...

sevgili nakışsever bayan görüyorum ki siz zaten ödülünüzü almışsınız. ama olsun bu da benden. size daha önce msj yazacaktım ama bi fırsatını bulamamıştım.nakışarınıza bayıldım. adresinizi de ekledim yine uğrayacağım deyip şimdilik kaçıyorum iyi geceler. sayfama bekliom.

Ferkay dedi ki...

Tebrik ederim canım. Başarılarının devamını dilerim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım bu ödülü ban gönderdiğin için çok teşkkür ederim.nasıl mutlu olduğumu anlatamam.zaten beni siteme her girişinde mutlu ediyosun. Başarılarının devamını dilerim. kucak dolusu sevgilerle.bu arada c-box a mesajlar gitmiyor haberin olsun. güzel bir hafta geçirmen dileğiyle

elay dedi ki...

selam
canım oğluşum bilgisayar için başımda bekliyor.fazla açıklama yapamayacam.sayfama uğrarmısın?

Adsız dedi ki...

Çok tebrik ederim ödülün için.
Sevgiler.

yıldız dedi ki...

çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

güzel arkadaşıma bu ödülden birde ben gönderiyorum...
ama gerçek ödülü ben aldım çünki sizleri tanımak en güzel ödüldür...sevgiler...gülay

iremlemekanlar dedi ki...

iyi ki siteme girmişsiniz bende sizin bu güzel sitenizi göremeyecektim çok mutlu oldum nice güzel birlikte yıllara dilerim ödülünüzü bende kutlarım sevgilerlee

akasyakokusu dedi ki...

Canım tebrik ediyorum nice anlamlı ödüller alman dileğimle sevgilerimle..