11 Ekim 2008 Cumartesi

MEMLEKETİMİN MEYVELERİ

Image Hosted by ImageShack.us

Profilimde de yazdığım gibi eşim ve ben Antalya' nın Elmalı ilçesindeniz. Elmalı ,tarihi çok eskilere dayanan bir yerleşim yeridir.Elmalı ismini Elma bahçelerinin çok olmasından dolayı almıştır. Yaklaşık 15 yıldır gurbette olduğumuzdan kayınpederin bağlarından ve babamların elma bahçelerinden meyveleri  kendi ellerimizle toplayıp yeme şansımız her zaman olmuyor.Gurbette de olsak mutlaka bize de gönderirler gönderdikleri meyveler bizede komşularımızada yetip artıyor maşallah,yeni gelen elma ve üzümleri taze taze sizlerlede paylaşmak istedim.Görüntüleri kadar lezzetleride bir başkadır  gerçekten.Şimdi elmaların toplama, üzümlerinde pekmez zamanı. Allah onlara kolaylıklar ve emeklerinin karşılığını almayı nasip etsin inşallah.Allah onlara sağlık sıhhat versin.AMİNNN...

9 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

ayyyyhhh :))) canım yaaa..
bayıldım bayıldım..hele elmalar kıpkırmızı üzümde taş gibice maşaALLAH.subhanAllah..
ben merkezde doğdum büyüdüm..annem rahmetli merkeze bağlı yeniköy beldesi varya.kepez'in üst tarafı onun bir köyünden..babamda erzurumlu oraya yerleşmiş.hiç bağımız bahçemiz yok..ama köyde kendine düşen hisseye rahmetlim küçük bir ev yaptı..birkaç,limon,erik,cennet elması,üzüm gibi ağaçlar dikti.şimdi mevsimi olunca görüyoruz ama yılda bir kere.bizede gönderiyorlar konu komşuya dağıtıyorum çok değil ama hediye gibi işte.öyle pekmez çıkmaz sadece yemeye yetiyor.
eltimlerde elmalı'dan..annesi babası ordan merkezde yerleşmiş ama.dayıları halaları hala elmalıda.kızlık soyadını bilsem belkide tanırdınız.
ne güzel valla içim gitti ohhhh hepsi benim olsun:)))
sevgilerimle.

Nur dedi ki...

Allah derim üzüm elmanın görüntüsüne bittim maşallah maşallah seneye daha berektli olsun bagınız bahçeniz ne diyeyim afiyet olsun sizlere..

Adsız dedi ki...

canımın içi görüntü mükemmel.afiyet bal,şeker olsun.ALLAH emeklerinin karşılığını fazlasıyla versin.Gönderenlerden ALLAH razı olsun:)))

Adsız dedi ki...

canım gerçektende taze taze ne güzel görünüyorlar, tabi insanın kendi bahçesinden gelmeside ayrı bir tat... yarabbim herkesin emeğinin karşılığını güle güle yemek nasip etsin inşallah...
iyi geceler diliyorum sana...
sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..profilde mailine baktım göremedim.sana mail atacaktım..eltimlerle ilgili..blogcunda varmı görünüyormu mailin..olmassa benim profilimdeki mailime bir slm atıver sana cevap yazayım okmi.
sevgiler iyi geceler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nasıl da canlı görünüyorlar. Sanki elimi uzatsam alacakmışım gibi.Paylaştığın için teşekkürler.
Üzülme, en azından orada olmasan da seni hatırlayıp, göndermişler. Bu ne güzel bir şey.
Aynı güzellikleri sende komşularınla paylaşmışsın. Daha ne olsun.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL... SAOLSUN HAYRİYE TEYZENİN SAYESİNDE BİZDE O ELMALARIN TADINA BAKTIKK.... AFİYET OLSUNNN NESLİİ

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..Tşk ederim mail için yazdım sana müsait bir zamanda bakarsın okmi.
tşkler sevgiler.

Adsız dedi ki...

elmalılı bir hemşerinin bloğunu izlemek ayrı bir zevk