22 Ekim 2008 Çarşamba

İŞLEMELİ PİKE VE BAZA DANTELİ


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Yaklaşık 15 gündür sipariş gelen çeyiz işleriyle uğraşıyordum .Henüz işlerim bitmiş değil 1. pike bu bitenlerden biraz yayınlamaya başlayım istedim.Bu pikede eski ama benim çok sevdiğim bir yatak takımı danteli örneğini kullandım, sahibinin isteği üzerine takımın eteklerini ve sandık örtüsünüde ekleyerek pilesiz baza şekline çevirdim.Birde hepimizin bildiği eskiden karyola için tek uzun bir yastık olurdu işte o yastığıda birbirine ekleyerek pikenin kapak kısmında kullandım.Şık ve kullanışlı hale geldi dantellerimiz.

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ya süper olmuş MAŞALLAH RABBİM nazarlardan korusun:)buda diğierleri gibi çok çok güzel olmuş.O güzel yüreğine,ellerine sağlık.Bu gün kursa başladım:)senin gibi bir fikir hocam olduğu için çok şanslıyım:)artık sık sık arar başını ağırtırım çünkü o güzel fikirlerine çok ihtiyacım olacak:))biraz yüzsüzlükmü yaptım ne:))))na yapalım üç tane yeğenin var artık Burcu,Busem,Büşra:))))çooook öptüm canım:D

Adsız dedi ki...

slm ablacım ellerıne sağlık renk harika bayıldım valla çoook hoşuma gitti.:) nesli

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok şık olmuş bayıldım emeğinize sağlık..kocaman sevgiler..

makhina dedi ki...

selam canım süper olmuş ellerine sağlık harika bir takım olmuş çok uğraştırmış sanırım ama değmiş sahibi güle güle kullansın canım hayırlı günler sevgiler

Disalce dedi ki...

çok güzel olmuş canım benim..ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

ellerin dert görmesin derler bizim oralarda niye sağlıklı olki daha çok güzellikleri ortaya çıkartabilsin diye.iyi günler de kullan sağlıcakla kal

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim ablacim ellerine saglik,muhtesem süper olmus...hayranlikla bakiyorum,eline emegine saglik...sicacik sevgiler...

Adsız dedi ki...

canımmmmmmmmmmmm ellerine saglık harika olmuş valla ay kim kıyar bunu kullanmaya demii ;) ellerine saglık canım benim iyi günlerde kullanman dileğiyle canım seni tanımak isterim gerçekten sizler gibi marifetli hanımları gördükçe daha da mutlu oluyorum öptümm

Adsız dedi ki...

CANIM SÜPER BİŞİ EEEEEEEE SANA DA BU YAKIŞIR NAZAR DEĞMESİN07YE VE YAPTIKLARINA AMAN NAZAR DEĞMESİN SEVGİLERLE CANIM

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık çok ağiı şık bir takım olmuş

sevimin sayfasi dedi ki...

ziyaretin icin cok tesekkür ederim, herzaman beklerim...
cok güzel islemelerin var ellerine saglik
sevgilerimle

ceyt dedi ki...

bu takımın da çok güzel. çok zarif ve şık olmuş.ellerine emeğine sağlık arkadaşım.
öpüyorum sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Canım yaa harika olmuş..pembemi kırmızımı acaip güzelmiş rengi.
sahibi güle güle kullansın..ellerine sağlık canım..
nohutu hatırlattığın için çok saol canım..araya not düştüm bende..

Adsız dedi ki...

Güzel arkadaşım yorumun için sağol ancak baktım bloguma malum kurdelalarla ciciler yapıyordum evet pazar 8 de kapanıyor canım
sevgiler

gülücüklerim benim dedi ki...

Yine harikalar yaratmışsınız, ellerinize sağlık, nazar değmesin size.

iremlemekanlar dedi ki...

Canım sitemde ismini görünce çok mutlu oldum sitenizi görünce ne kadar zor bir ugraşınız oldugunuzu gördüm inanın tebrik ederim harika görüntüler nele neler var emek dediğimiz bu olsa gerek ellerinize saglık alan kişilerde iyi günlerde kullansın :)) sizi tanımak beni çok mutlu etti bilesiniz sevgilerlee

Nur dedi ki...

Ayyy canıııım ne diyosun ya şıktanda sık olmuş bayıldım maşallah maşallah çooook güzel çoook sahipçigi güle güle kullansın inşallah...
EEllerine saglık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşemsin.
Sevgiyle kal.

Joana dedi ki...

Very nice. Congratulations.
Joana

dantel81 dedi ki...

selam canım çok şık süper birşey olmuş ellerine sağlık sahibi güle güle lullansın sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerine emeklerine veyüreğine sağlık aplacım o kadar güzel olmuş ki arada ki kurdale nakışı ayrı bir güzellik katmış :) Eda

http://tyaseminlerim.blogspot.com/ dedi ki...

Her zaman hayran kalmisim yaptigin nevresin takimlara hele su dantel islemeli pike takimlarin harika canim ellerine emegine saglik sevgiler.