4 Ekim 2008 Cumartesi

ŞEHİTLERİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUZ.

Image Hosted by ImageShack.us

      Sabahleyin haberlere bakınca eşim ve ben yine kahrolduk.Dün akşam saatlerinde Şemdinli Aktütün karakoluna yapılan hain saldırıda 15 kahraman asker  kardeşimiz  şehit düşmüş.Kardeşlikten, sevgiden ,güzelliklerden bahsettiğimiz Ramazan Bayramı ertesi gelen bu acı haber ,ülkemizde hala insanlıktan nasibini almamış hainlerin bulunduğunu gösteriyor.Allah bu canilere bir daha fırsat vermesin.Allah şehitlerimizin anne babalarına sabırlar versin.                        TÜRKİYE'MİZİN BAŞI SAĞOLSUN!!!    

15 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
bu haberi ilk senden duydum icim parcalandi, Allah sehitlerimize Rahmet, geride kalanlarada sabirlar versin.
Allahim kimselere böyle aci vermesin, cook kötüdür ben onun acisini cok iyi bilirim, benim canim teyzem ogluda 22 yasinda o civarlarda sehit oldu, aynen öyle görev basinda, hainlerin saldirisi ile, yeni evlendigi esini 6 aylik hamile olarak, biricik oglunu kucagina alamadan sehitlik mertebesine erdi.
Allahim geride kalanlara yardim edip sabirlar versin, milletimizin basi sagolsun, sevgilerimle....

simayhobievi dedi ki...

evet sabahleyin tv açınca şok olduk yine Allah sehitlerimize Rahmet, geride kalanlarada sabirlar versin. Milletimizin başı sağolsun diyecek kelime yok ....

makhina dedi ki...

selam canım benim kardeşimde hakkaride asker çok üzüldüm Allah'ım rahmet eylesin ailelerine de sabırlar versin..

canım senin rss ayarlarından kaynaklanıyor ayarlar bölümümden site beslemesi kısmını tam seç..Yazı Beslemesi Yeniden Yönlendirme URL'si... bu kısmı boş bırak bir dene sanırım düzelecektir.keyifli güzel bir hafta sonu dilerim.sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Bende haberi senin sitenden gördüm. Çok üzüldüm, Şehitlerimize rahmet diliyorum. Ama o ana,babalarına ne diyebilirim hiç bilmiyorum. Onların acıları ömür boyu dinmeyecek.
Sevgilerimle.......

Nur dedi ki...

Ah canım ya içim parçalanıyor bu haberlere kardeşim mardinde asker rabbim canım kardeşimi ve tüm yavruları annelerine bagışlasın...

*-*PARAF*-* dedi ki...

Bu vatan toprağı kanla besleniyor, ne ocaklar söndü ve sönmeye devam ediyor.
Tek avuntumuz Kaybettiğimiz canların şehitlik mertebesine ulaştıklarına olan inancımızdır.
Rabbimden hayatını kaybedenlere şehitlik, geride kalanlarına ise sabır ve dayanma gücü versin.
Vatanımızın başısağolsun.

banu kırmızıgül dedi ki...

Şehitlarimize içimiz yanıyor Allah rahmet eylesın .
bu haınler hala aramızda yok edemedıler gıttı kımler yardım edıyorsa Allah bıldıgı gıbı yapsın.

akasyakokusu dedi ki...

Sabah beri içim yanıyor yüreğim paramparça benimde..
aktütün köylüsü cuma namazında saldırı yapıyorlar tv sabah şehit haberi veriyor..neyi neyden geçiştirip haber yapıyorlar anlamıyorum..akşam tvde alt yazıda çatışma var yazıyor bir asker yaralı..sabah 15 fidan şehit deniyor..bu ne iştir gerçekmidier değilmidir doğrumudur onumu bekliyorlar..15 şehidin ocağı söndü.yurdumun dört bir yanından fidanlarımız şehit oldu..yerleri doldurulamaz her anababa vatan saolsun bir oğlum var onuda feda ederim der.ama içi parçalanır hep..tek tesellimiz eriştikleri yüksek mertebedir..RUHLARI ŞAD OLSUN..ALLAH C.C. ANABABALARA EŞLERE BOYNU BÜKÜK YAVRULARINA BÜYÜK SABIR VERSİN AMİN.
ŞEHİTLER ÖLMEZZZZZ VATAN BÖLÜNMEZZZZZZ..

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.söyleyecek söz bulamıyorum.dua etmekten başka da birşey gelmiyor elimizden.Rabbim bu insansızlara insaf versin.birazcık imanı olan bir insanın masum canları kıyabileceğini zannetmiyorum.sevgiler bıraktım canım.

Özlem Ceylan dedi ki...

canim ya acimiz büyük Allah sehitlerimize rahmet geride kalan ailelerine sabirlar versin.hic birsey yapamamak cok aci,burda oyle oturmus sadece izliyoruz,keske yapabilecegimiz birseyler olsa...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
şehitler için ne söylesek az. Kelimeler yetersiz. Ama bu kalleşliği yapanlar bilsin ki, bu vatan sahipsiz değildir. Bir gider, bin döneriz. Bu ülkeyi ve bizleri bölemezler.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

canım benim burcunun işleri yüzünden fazla uğrayamadım.Şehitlerimize çok çok üzüldüm ALLAH ailelerine sabır vesin:( hain köpekler az annelerin yüreğini yakmadılar ALLAH köklerini kurutsun.Bir karış toprağımızda gözü olanlar kendi kurşunlarına gelsinler

makhina dedi ki...

selamlar huzur dolu bereketli bir hafta dilerim..sevgiler

canım muazzez hanımın sayfayı açıyorum bom boş bir bilgin varmı?bir kaç kez denedim ama hep aynı silindi mi ?

Adsız dedi ki...

Canım ne güzel anlatmışsın, insanlıktan nasibini almamış canilerin yaptığı katliamı nefretle kınıyorum, şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine ve milletimize başsağlığı diliyorum.

makhina dedi ki...

selam şimdi muazzezden geliyorum şablonu yedeklememişmiydi?yedeğindeki silinmemiştir ben korkudan bilgisayarıma kaydettim şablonları silinir ve ya kaybolur diye ?çok üzüldüm o kadar emek var her ikinizinde neyse canı sağolsun,mutlu günler