29 Ekim 2008 Çarşamba

SON 15 GÜNLÜK UĞRAŞILARIM

Sevgili arkadaşlarım BLOGGER  in açılmasına sizler gibi bende çok sevindim. Tekrar kaldığımız yerden güzel paylaşımlara devam edeceğiz.Son 15 gündür yetişmesi gereken işlerimden bahsetmiştim,benim için çok yorucu günlerdi,  bu nedenle  arkadaşlarımın çoğuna iadeyi ziyarette bulunamadım özür diliyorum. İşlerimin acil olanları şimdilik bitti , sahibine teslimi kaldı.Topluca  resimleyip sizlerle paylaşmak istedim.Tek tek pikelerin resimlerini de çektim, tabi ki zamanla hepsini teker teker yayınlarım inşallah.Bu arada  Perşembe gününden Pazar gününe kadar aranızda olamayacağım. Çünkü memleketim Antalya ya kayınvalidemleri  HACCA uğurlamaya gidiyorum.Dönünce görüşmek dileğiyle selamlar tüm arkadaşlarıma...
Image Hosted by ImageShack.us

11 yorum:

makhina dedi ki...

selam canım ne güzel şeyler yapmışsın merakla bekliyorum hepsini:)Kayınvalidenlere hayırlı yolculuklar Allah kabul eylesin haclarını şimdiden..Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun,mutlu günler :)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok yorulmuşsun ama değmiştir eminim. Güle güle kullansınlar.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Cumhuriyet bayramın kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

canım ellerine,kollarına sağlık çok güzel görünüyorlar:)iyi günlerde kullanılsın kayınvalidenlerinde haccını ALLAH tamamına erdirsin.selametle gidin gelin:)kendini çok özletme:))çoook öptüm:))))

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım yaa..Renk renk seç seç beğen birini valla...
Ellerine sağlık kayınvalidenlerede Allah c.c. sağlıcakla gidip gelmek nasip etsin amin..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacım.çok güzel görünüyor.daha ayrıntılı görmek için sabırsızlanıyorum.kayınvalidelere hayırlı yolculuklar,allah kabuletsin darısı bizlerin başına.sevgiler

karamelam dedi ki...

çalan müziğe bayıldım tabi yaptıklarınıza da... elinize sağlık

simayhobievi dedi ki...

oh oh maşallah çalışkan arkadaşım döktürmüşsün yine hacca gideceklere Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah niyetleri kabul olsun

Yelda dedi ki...

Ellerinize sağlık harika görünüyorlar
Hacı adaylarıda hayırlısıyla gidip
hayırlısıyla dönsünler inşallah
Sevgilerr

dantel81 dedi ki...

selam canım çok güzel işler yapmışsın maşallah ellerine sağlık ,kayınvalidenlerede hayırlı yolculuklar dilerim Allah haçlarını kabul eylesin inş.

eldivenlerim dedi ki...

pek hamaratsınız, ellerine sağlık arkadaşım, hepsi birbirinden güzeller;)
neşeli haftalar....