15 Ekim 2008 Çarşamba

KURDELE NAKIŞI MUTFAK TAKIMI

Severek yaptığım kurdele nakışlarımdan bir model daha ...
Bazı arkadaşlarımın isteği üzerine kullandığım malzemelerden kısaca bahsedeyim.Yaptığım bu takımın  şimdilik 15 tane peçetesi ve birde buzdolabı örtüsü var onun içinde 1,5 mt çift en keten kumaş,her renkten en az 10 ar metre ipek kurdele,15 mt civarında kenar kısmındaki papatyalı dore bordür ve yine dore rengi fiyonkları için kurdele tabiki renk desen ve kumaşın tercihi size kalmış kolay gelsin arkadaşlar.İnanın çok zevkli bir iş. 
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Sipariş üzerine yaptığım mutfak takımı nihayet bitti. Ama  henüz sahibi  bitmiş halini hiç görmedi, görünce çok beğeneceğinden  eminim. Biraz ağırda olsa çok itinayla severek yaptım.Görenler  desenini ve renk uyumunu çok güzel buldular.İyi günlerde kullanılması dileğiyle...

37 yorum:

Adsız dedi ki...

MAŞALLAH diyerek başlamak istedim.Gerçekten süper olmuş...Çok zevklisin renk uyumu harika soluğum kesildi bakarken:)N'olur yanıma taşın bana öğret bu işi..:)Üç kızım var senin bu güzel zevkine de ihtiyacım var:)Ellerine,emeğine,o güzel yüreğine sağlık.Benim süper dostuma kucak dolusu sevgiler.ÇOOK öptüm.

simayhobievi dedi ki...

ayyyy bu çok güzel ve çok özel olmuş arkadaşım çok beğendiim burda olsanız diyeceğim ilk şey şu olurdu bende istiyommmmm ama şöyle yapabiliriz kumaşı ne kadar kumaş gitti kaç peçetesi var kurdalelerinin özelliği kullandığınız teknikleri yakından görme şansım olablirmi acaba....bilgi yazabilir misiniz ?

Adsız dedi ki...

bu takımı insan kıyıpta mutfakta kullanamaz .sahibi görünce fikrini değiştirecek eminim salonda kullanacak ellerine sağlık.ziz

ceyt dedi ki...

canım ne kadar güzel bir takım olmuş.ellerine emeğine sağlık hamarat arkadaşım.maşallah diyorum bende.
sevgilerimi gönderiyorum hayırlı geceler canım.

BoutiqueSeragun dedi ki...

valla ne demeli bilmiyorum.hakikaten nazar degmesin.makina yapmış gibi muntazam.ama biliyorumki kurdale nakışı yapan makina henüz yok

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine saglık ah bide ben yapsam hiç başlamadım ama dnemek istiyorum inşallah bende sizler gibi güzel şeyler yaparım mutlu huzurlu günler dilerim sevgiler canım

Unknown dedi ki...

Canım günaydın 41 kere maşallah ALLAH ESİRGESİN
Benimde çok hevesim var ama işten fırsat bulamıyorum ama emekli olunca ilk iş kurslara gidicem RABBİM ömür verirse,renkler ve uyumu muhteşem ellerine ve emeğine sağlık her zaman beklerim,öptüm...

meleklerim ve ben dedi ki...

Çok güzel olmuş maşallah,ellerine sağlık.Yaptıran da çok beyenerek ve severek kullanacak bundan eminim.
Sevgiyle kal.

birsence dedi ki...

günaydınlar......ziyaretiniz için çok teşekkür ederim...siteniz harika...ne yetenekli insanlar yaratıyor Yüce Rabbim...maşallah size...bende kurdela nakışı öğrenmeyi çok istiyorum ama vaktim yokki kursa gideyim:( çok özenli çalışmışsınız bravo...yine ziyarete gelin emi:)sevgiler...

birsence dedi ki...

tekrar merhaba......siteniz yaptıklarınız o kadar harikaydı ki damat bohçasına,iğne oyasına ve havlu kenarlarınıza bayıldım....ahhh keşke öğretebilseniz çünkü sizin işlerinizi çok beğendim...harika olurdu...ama teklifiniz için teşekkür ederim....hepimizinki sofrası bereketli olsun...yine gelin emi...sevgiler...

Nur dedi ki...

Harika olmuş canım maşallah denir buna eline gözüne saglık sahibi güle güle kullansın inşallah...

makhina dedi ki...

selam çok güzel olmuş canım ellerine sağlık insan kullanmaya kıyamaz ki sahibi de güle güle kullansın mutlu günler olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba bende aranıza yeni katılan blogculardanım,yaptığınız işleri çok beğendim.İzniniz olursa yaptığınız mutfak takımını adınızıda vererek beğendiğim işler arsında yayınlamak istiyorum.maşallah demedende geçemeyeceğim.

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor.
Muhteşem bir el emeği göz nuru.
Ne kadar güzel yapılmış, çok beğendim.
Sevgiler.

Özlem Ceylan dedi ki...

ellerin saglik canim ya bu nasil bir guzellik böyle maasallah Allah nazarlardan saklasin,gercektende cok marifetlisin sevgiler

hobilerim ve ben dedi ki...

gerçekten çok güzel bir takım yapmışsın...ellerine, emeğine sağlık arkadaşım...ayrıca kullandığın malzeme ölçülerini vermen de çok iyi olmuş...

Adsız dedi ki...

Aman Allahım, nasıl güzel bir çalışma olmuş böyle... Ayol kullanmaya kıyılmaz böyle bir örtüyü.. Resmen tablo gibi işlemişsin. Ellerine, kollarına, gözlerine sağlık. Bayıldım bayıldım... Harikasın sen...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok şahane olmuş sevgiler

dantel81 dedi ki...

selam canım çok cıvıl cıvıl harika birşey olmuş ellerine sağlık iyi akşamlar dilerim sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerinize sağlık..
renklere hayran oldum..

Adsız dedi ki...

coook guzel ellerıne saglık canım sevgıler..

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.güzel günlerde kullanılmasını diliyorum.keşke ben de yapabilseydim,böyle güzel makine işleri gördüğümde hep söylüyorum ve bu gidişle de söyleyecem.sevgiler

ahsapboyaci dedi ki...

arkadaşım süüüpeer ya valla bayıldım harika sen en iyisi bunları ban yolla gözüm kaldı ellerine emeğine sağlık canım hayırlı akşamlar

Adsız dedi ki...

Merhaba, sitemi ziyaretleriniz ve güzel yorumlarınız için yürekten teşekkürler. Dersler ve dost yüreklerin hastalığı nedeniyle ziyaretize gelemedim. Kurdele nakışlarınız güzel olmuş, ellerinize sağlık. Sevgilerimi bırakıyorum. Cicanpe.blogcum.com

ceyt dedi ki...

senin için blogumda bir ödülüm var canım.uğrarsan sevinirim.hayırlı geceler sevgiler...

nil-nennenmutfakta dedi ki...

merhabalar ne iyi ettinizde ziyaretime geldiniz bende bu güzel el emeklerinizle dolu bloğunuzla tanışmış oldum hepside birbirinden güzeller.Sevgiler NİL...

Adsız dedi ki...

günaydınnnn canım....sabah şeriflerin güzel geçsin nasılsın?mutfak takımın göz kamaştırıyor...ellerine sağlık çok güzeller...ögrüşmek dileğiyle sağlıcakla kal.

gulcinhobby dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık.süper olmuşlar.gulcinhobby

Adsız dedi ki...

canım benim maşallah demeden başlamak istemem hemde 41 kere maşallah harika olmuş hep söylüyorum diğer arkadaşların hakkını yemeyeyim çok fazla bu anlamda blog gezmiyorum ama sen ve gönüldenele arkadaşımın işleri hem temiz hem muntazam hakiki ustasınız yani keşke yakın olsakta size çıraklık yapma şansım olsaydı ellerine sağlık kullanan arkadaşta güle güle kullansın yanlız bişey merak ettim ne kadar sürede yaptın bu takımı? tamamı kaç parçadan oluşuyordu yani 1günde otursan bi peçetesi bitiyormuydu sevgilerimle canım çok öpüldün :)

Adsız dedi ki...

bayıldım böyle bir güzellik olabilirmi dedim içine düştüm mükemmel gerçekten nazardegmesin yaptıgın kişide güle güle kullansın ben yeni ögreniyorum kendi çabalarımla internetten ellerine saglık

Rengarenk dantel dedi ki...

ortadaki sarı çiçeğin nasıl yapıldığını tarif edebilirmisiniz. önce anlatabilirseniz sevinirim yapamazsam resşmli rica edeceğim mümkünse tabi. mutfak takımı yapacağız ve bu örneğe bayıldık. paylaştığın için teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Harikalar, insan bunları kullanmaya kıyamazki... Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

süpersin ya ifade etmekde zorlaniyorum disariya satiliyosa lütfen cevap istiyorum

Adsız dedi ki...

adim abide sorup duruyorum lütfen cevaplayin

Adsız dedi ki...

selam ABİDE hanım daha önceki adsız yorumlarda size ait anlaşılan.Kurdele nakışı mutfak takımını sormuşsunuz.Evet dışarıya yapıyorum.şu an elimde üç tane sipariş var.Ayrıntılı görüşebiliriz.nazardeymesin_07@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çoook hoş olmuş ellerinize sağlık bende denemek istiyorum ama bunun çizimini nasıl yapacağım yardımcı olurmusun canım benim

Adsız dedi ki...

satılık mı bu mutfak takımı. bana cevap verebli,r msniz