8 Ekim 2008 Çarşamba

EMNİYET TEŞKİLATIMIZIN BAŞI SAĞOLSUN

Image Hosted by ImageShack.us

İçimizdeki acı dinmeden , bugün akşam saatlerinde  Diyarbakır'da 5 Polis kardeşlerimizi şehit edip 20 ye yakın Polisi  yaralayan alçaklara bir polis eşi olarak sesleniyorum.O şehit ettiklerinizin ailelerinin lanetleri sizleri kahredecek, dağlarda hayvan leşleri gibi sürüneceksiniz.Bu vatanın ekmeğini yiyip suyunu içerek hainlik edenlerin sonu bu olacak ama benim yiğit şehitlerimin nesli tükenmeyecek aksine inançlı ,pırıl pırıl yeni Polislerimiz yerlerini dolduracaktır.Tüm Türkiyemizin ve şanlı Emniyet Teşkilatımızın başı sağolsun , Ailelerine Allah sabırlar versin ,yaralılarımıza Allahtan acil şifalar diliyorum.Artık bu son ,Türkiyemiz tek vücut olsun.

16 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
acımız çok büyük. Eşinin ve tüm polislerin başı sağ olsun.
Bir tek şeyden eminim ki.Yapmak istediklerini başaramayacaklar.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Canım başımız sağolsun!çok üzgünüm.Biz şark hizmetni yaptığımızda çok yakın bir arkadaşımız şehit olmuştu.Çok zor,çok acı ALLAH ailelerine sabır versin.Eline diline sağlık her şeyi çok güzel ifada etmişsin.
Sonuna kadar sana katılıyorum...

Nur dedi ki...

Off ya kahroluyorum böyle haberlere Allah kalanlara sabır versin ne diyeyim. Polislerimizin ve askerlerimizinde rabbim yardımcısı olsun inşallah...
İyi geceler

Adsız dedi ki...

D)ağları çiçeksiz (O)zanı aşksız (S)eheri güneşsiz (T)arihi devrimsiz (U)mudu yarınsız (M)aziyi özlemsiz (A)rkadaşlığı sizlersiz düşünemiyorum...

Adsız dedi ki...

D)ağları çiçeksiz (O)zanı aşksız (S)eheri güneşsiz (T)arihi düşmansız (U)mudu yarınsız (M)aziyi özlemsiz (A)rkadaşlığı sizlersiz düşünemiyorum...

Adsız dedi ki...

söylediklerinize sonuna kadar katılıyorum nekadar doğru ifade etmişsiniz

Adsız dedi ki...

Başının belası ben geldim:)Seni yormamak için daha doğrusu yüzüm tutmadığı için beceriksizliğim yüzünden sana geri döndüm.arkadaş listemi birde arkadaşların bannerlerinin kayması için füsun arkadaşımızdan yardım istededim.Sağolsun onun kodunu göndermiş.Bende yapmaya çalıştım.5 arkadaşımın adını sadece kaydırabildim:)))Kodlar o güzel ellerinden öperler:)))))

Adsız dedi ki...

Söylemeyi unuttum.Bannerlerde senin bannerinin sabit kalabilir mi?Benim için çok özel çünkü:)

Hayat dedi ki...

Daha önce ziyarat etmeme rağmen, not bırakamadım.
Bir asker annesi ve bu vatanın evlâdı olarak bu saldırıları, terörü kınıyorum.
Allah c.c böylesi acılardan hepimizi korusun, acılı ailelere sabr-ı cemîl ihsan eylesin.
İnsan olmanın erdemiyle ziynetleneceğimiz güzel günler dileğiyle... : )

Adsız dedi ki...

Her şehit haberi kor gibi düştü yüreğimize..diyarbakır saldırısındaki otobüste beraber yemek yediğimiz pikniklere gittiğimiz can arkadaşım vardı..televiyonda son dakika haberini duyunca sanki içimden birşey koptu gitti..çok şükür hiç birşeyi yoktu ama 5 mesai arkadaşı gözlerinin önünde şehit düşmüştü..her biri için ayrı yandı yüreğimiz..artık daha bencilce düşünmeye başladım..yolları yok suları yok öğretmenler okulları yok başıma açmadıkları iş yok..allah hepsine gani gani rahmet eylesin..kalanlara sabır versin..bir polis eşi olarak o silahlar herkezin canını yakmadan yok olmasını sır olmasını diliyorum..başımız sağolsun..

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler arkadaşım.hafta sonunda herşey gönlünüzce olsun.sevgiler

Adsız dedi ki...

Yazdıklarına yürekten katılıyorum canım. Mekanları cennet olsun, Allah ailelerine sabır versin.

makhina dedi ki...

selam bende bir polis evladı olarak çok üzüldüm Allah'ım askerimizide polisimizde vatanımızı da korusun İnşallah..
güzel keyifli bir hafta sonu dileğiyle hayırlı geceler dilerim

Adsız dedi ki...

canım bende bir polis eşi olarak yazdıklarına yürekten katılıyorum allah şehitlerimize rahmet etsin ailelerine sabır versin yaralılarımızada acil hayırlı şifalar diliyorum malesefki elimizden dua etmekten ve böyle dileklerde bulunmaktan başka bişey gelmiyor. ayrıca canım ziyaretin için çok teşekkürler bende bu aralar pek kimseyi ziyaret edemiycem sanırım memleketten kayınpederim geldi
şuan eşimle dışarı çıktılar bende koşa koşa pcnin başına geçtim :))böyle fırsatları değerlendiricem artık.
siz şuan nerdesiniz biz ordudayız 1yıl oldu buraya geleli merak ettim.hayırlı mutlu huzurlu bir bir haftasonu geçirmen dileğimle arkadaşım a.e.o

yıldız dedi ki...

Artık bencede yeter,istediklerine hiçbir zaman ulaşamıyacaklar.insan dedğil bir kere onlar.yazık oluyor işte.tüm türkiyenin başı sağolsun,allah ailelerine sabır versin.

Adsız dedi ki...

Yardımına ihtiyacım var yardımcı
olursan sevinirim.
Sevgiler
guclu_sibel@hotmail.com
meil adresim
görüşmek dileği ile