11 Şubat 2009 Çarşamba

ORGANZE GÜLLERİN YAPILIŞINI MERAK EDEN ARKADAŞLAR İÇİN ANLATTIM.

Mefruşat işlerimde, çeşitli süslemelerde kullandığım güllerin nasıl yapıldığını merak eden arkadaşlar için yapım aşamalarını  anlatmaya çalışacağım.
Metre işi aldığımız organze  tülü 8 cm genişliğinde 50 cm boyunda şerit şeklinde kesiyoruz.Ortadan ikiye katlayıp uç kısmından makinayla dikiyor ve daha sonra  dikişi iç kısımda kalacak şekilde çeviriyoruz.Yine uç kısmından üçgen şeklinde içe doğru katlayıp iki tur sarıyor iğneyle dikerek sabitliyoruz,ipi kırmadan kumaştaki dikişi dışa doğru hafifçe kaydırarak goncanın etrafına şekil vererek her turda dikerek sabitlememiz gerekiyorelimizdeki kumaş bitene kadar aynı şekilde  devam ediyoruz.Resimlerde  daha anlayabilirsiniz.Denemek isteyenlere kolay gelsin.Yapanları görmek isterim  inşallah yardımcı olabilmişimdir....

Image Hosted by ImageShack.us

15 yorum:

Yelda dedi ki...

başınızın derdi geldi
bende aynı yapıyorum ama
şu hafif kaydırma püf noktasını atlamışım zaten en önemli noktada orası gabiba eve gidince hemen deneyeceğim
teşekkür ederimmmmmmmmm

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok değişik,yapabilirmiyim bilmiyorum ama deniyecem,tarif için teşekkürler.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÇOK MEMNUN OLDUM ZAMANINIZ OLURSA FARKLI ÇİÇEKLERDE GÖSTERİRSENİZ SEVİNİRİM. ELLERİNİZE SAGLIK.
SEVGİLERİMLE...

narinçeyiz dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık arkadaşım çok faydalanan olacaktır eminim teşekürler

hobilerim ve ben dedi ki...

çok güzel açıklamışsın arkadaşım...ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

bana cevep yazmanızı bekliyorum

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,ellerine sağlık rahatlıkla herkes yapacak demektir.A.E.O.

Adsız dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar..Ayşe hanım hangi konuda yardımcı olabilirim anlayamadım sevgiler

elisisaati dedi ki...

ellerine sağlık canım çok hoş şeyler yapmışsın sana blog ödülü verdim bloguma uğrarsan alabilirsin sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

canım emeğine sağlık çok güzel anlatmışsın:)))canım sayfamda sana ait bir hediyem var alırsa sevinirim çok öptüm canım benim:)

gelibolu17 dedi ki...

ÖDÜLLÜ ARKADAŞIM
CANIM SAYFAMA GELİRMİSİN SANA BİR SÜRPRİZİM VAR.SELAMLAR
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

Joana dedi ki...

Your roses are perfect and your beautiful work.

Adsız dedi ki...

sadece baş kısımlarınımı yoksa tamamınımı makina geçiyoruz sonra ters çeviriyoruz anlayamadım bilgilendirirseniz sevinirim resimde pek belli olmuyor teşekkürler

bengovil dedi ki...

ne güzel söylemişsiniz gerçekten kime güveneceğizki başka teşekkür ederim

bengovil dedi ki...

çk doğru kime güveneceğiz ki başka teşekkür ederim