13 Şubat 2009 Cuma

ÖDÜLLENDİRİLMEK ÇOK GÜZEL...

Öncelikle arkadaşlarımın benim bloğuma da layık gördükleri  sevilen ve beğenilen blog ödülü için kendilerine ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Sevgili MUAZZEZ, sevgili,BUSANİSE sevgili,GELİBOLU17  sevgili, TUBA HOBİ  sevgili, ESRADAN   sevgili, HİLAL blogcu arkadaşlarıma sevgilerimi gönderiyor bende birkez daha onların bloglarını ödüllendiriyorum..Açıkcası  tanıdığım tüm blog arkadaşlarımın bloglarını bu ödüle layık görüyorum ama birkaç isim vermem gerektiği için bende,  Sevgili,HAYATTAN YANSIMALAR arkadaşıma sevgili PAPATYA68 arkadaşıma ve sevgili,ÖRGÜCAN arkadaşlarımın bloglarına bu ödüle layık görüyorum VE  SEVGİ GÜNÜNÜZÜ KUTLUYORUM SEVGİLER...

7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Tebrikler,ödüllerinin devamının gelmesini diliyorum.Sevgiler Büşra

Adsız dedi ki...

canım benim güzel ödülün için çok teşekkür ederim:)))aldım sayfama götürdüm:)))çoook öptüm
CANIMSIN

Hayat dedi ki...

Sevgili Nazar,
Seninle tanışalı az bir zaman olmasına rağmen beni de sevdiklerinin arasında zikretmenden çok hoşlanıp, mutluluk duyduğumu bilmeni isterim.
Yolum inşallah bir gün Konya' ya düşerse, bil ki aklımdasın. : ))
Senin de sevenlerin, değer verenlerin pek çok olsun. En dar ânında bile genişlik, ferahlık içerisinde olasın, dilerim.
Sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

bloğuma bıraktığın msj için çok tşkler;) dostlarınla beraber sevgi dolu,neşeli günler arkadaşım.....

havvanur dedi ki...

selamm iadei ziyarete gelmiştim blogunuzu agzım açık gezdim yani ne kadar güzel ne kadar muhteşem işler elinizkolunuz bilumum azalarınız dert görmesin arkadaşımm maşallh barekallah süpersiniz alkışlıyorum hep demişimdir anadolu kadını başka utandım samimi sölemek gerekse rabbim yar ve yardımcınız olsunn çocuklarda çok şekrdi huzurunuz daim olsun saglıklı bol sevgi dolu günler post gibi oldu::)

sihirlirloklava dedi ki...

TEBRİKLER...Sevgiler...

Unknown dedi ki...

selam rukiyeciğim ödüllendirilmek gerçekten çok güzel teşekkür ederim canım sevdiğin bloglar arasında olmak beni mutlu etti yarın net bağlantımda sorun olmazsa yazımı eklerim birkaç gündür sorun var hiç birşey yazamadım tekrar teşekkürler sağlıcakla kal bacım