19 Şubat 2009 Perşembe

KENDİ TASARIMIM OLAN KAPİTONE KUMAŞTAN DİKTİĞİM EŞARP ASKISI

Başı örtülü arkadaşlarım için tasarladığım eşarp askısı.Artık perdelere tutturmak yok eşarplarınızı arkadaşlar. Gören arkadaşlarım çok beğendiler sırada dikilecek o kadar çok askı varki boş zamanlarımda dikmeye çalışacağım inşallah.Askımızın her katının aralarına yan yana toplu iğneyle tutturuyoruz eşarplarımızı. Elimde kalan kapitoneleri değerlendirmek amacıyla  başladım işe 40 cm eninde  120 cm boyunda  ana parça  üzerine  yine 40 cm eninde 20 cm boyunda 4 tane katları siz isterseniz eksik yada daha fazla kat kesebilirsiniz.Kenarlarını temizlemek için lame biye ve gipür, içinden geçireceğimiz bir gömlek askısı,süslemek için çiçekler yada farklı harçlar gerekli malzemeler bunlar..Dikmek isteyen lere kolay gelsin...
Image Hosted by ImageShack.us

17 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş.Sevgiler

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Eşar kullanan biri olarak dikkatimi çekti yapımı konusunda bilgilendirimisin ayfer ablanı çok memnun olurum güle,güle kullan canım sevgiler.A.E.O.

simayhobievi dedi ki...

çok şık olmuş güle güle kullan

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık.sevgiler

Adsız dedi ki...

İşte pratik ve yaratıcı bayanlar böyle oluyor. Güzel fikir. Ellerine sağlık:)

cicibici bişeyler dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel olmuş,güzel günlerde kullanman dileğimle sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım yine her zamanki gibi MAŞALLAH'ın var zekana hayranım
süper bir fikir çok güzel düşünmüşsün ALLAH'ım seni bu bloglardan eksik etmesin:)bu harika fikirlerinle herkese çok faydalı oluyorsun canım nazarıma MAŞALLAH:))))

Adsız dedi ki...

güzel paylaşımlarınız icin cok teşekkür ederim ben dikiş hocalıgı yapıyorum bir köyde mefruşata ve pike pek fazlaa ilgim yoktu ögrencilerime sizn yaptıgınız calışmaları gösterecem ben neler kacırdıgımı şimdi fark ettim sizden bir ricam bunların ölcüleri yaplış aşamaları varsaa verebilirmisiniz gerci teknikler acılınmaz istenmez ama ögrencilerim dikiş den cok ceyiz işine yönelmek istediklerinden elimde kaynak olsada yapılış ve ölcüleri benim icin cok önemli eger dikkate alırsanız beni cok mutlu edersiniz üzerimden büyük bir yükü kaldırısınız üstelik bu benim ilk senem calışmalarınızda başarılar dilerimm

Yelda dedi ki...

Canım çok şık olmuş
Tesettürlü değilim ama bol miktarda eşarbım ve fularım var onlar için yapabilirim aslında
Ellerine sağlık

Inmaclamir dedi ki...

İyi geceler muy bu güzel ¡tüm eserlerini ¡olduğunu guardacosas ligi Amiga vardır harika selamlar İyi tatiller ¡¡¡¡Un abrazo İspanya ¡¡gelen


elblogdeclamir.blogspot.com

Adsız dedi ki...

arkadaşım yaptığın işler çok güzel yaratıcılığın sınırı yok onun için seni tebrik ederim

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
edaca dedi ki...

ellerıne saglık hersey cok sahane masallah :))

Adsız dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..
dikimi nasıl

nurcan dedi ki...

siteniz gerçekten çok güzel ben kumaştan denedim
yalnız eşerpları yerleştiremedim düzgün olmadı yani eşarplar en iyi nasıl dizebilirim çünkü iğnelenmiyor gösterebilirseniz memnun olurum birde bohçanız var ya hani yuvarlak yapmışsınız tülü yapılışını resimlerle gösterme imkanınız olyursa sa arika olur

goznurum dedi ki...

merhaba emeklerine sağlık harika şeyler yapmışsınız .bu eşarplık cok güzel yapmayı denicem ama bunu iğne ile değilde daha farklı yapmak lazım fikrim sadece malum ki bazı eşarplar pahalı :)))iğne ile delinmesini istemiyor hanımlar :)))
ellerine sağlık arkadaşım fikirleriniz süper
sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza