2 Şubat 2009 Pazartesi

İŞTE GÜLLERİN DEVAMI: BANYOLARARIMIZ DA GÜLLER AÇIYOR...

İşte banyo takımımız. Şadan hanımın eli iyice gül yapmaya alışmış olmalıki boş zamanlarında rengarenk gülleri yapıp poşet poşet doldurmuş. Bende rengarenk gülleri görünce kendisinin ihtiyacı olan banyo takımında güllerin bir kısmını kullanabileceğimizi söyledim. Arkadaşımla beraber diktiğimiz ve güllerle süslediğimiz  bonyo  takımını sizlerle paylaşıyorum.Takım bu kadarla bitmiyor çöp kovasından tutunda kir sepetine varıncaya kadar süsledik. Merak ettiğimiz kadar yokmuş, yada çok abartı olmuş da diyebilirsiniz.  Takımın bitmiş halini gören komşular, arkadaşlar çok beğendiler. Engüzel günlerinde kullan arkadaşım...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

23 yorum:

zeynep çeyiz evi dedi ki...

muhteşemm..!beklediğimize deydi ellerinizeemeğinize sağlık insan kullanmaya kıyamaz..

simayhobievi dedi ki...

çok güzeller elinize sağlık güle güle kullanın

Adsız dedi ki...

canım mesajını görür görmez geldim:)ellerinize emeğinize sağlık süper olmuş arkadaşın iyi günlerde kullansın senin gibi usta komşusu alması bulunmaz bir nimet bence ne kadar yardım sever biri olduğunu çok iyi biliyorum çünkü uzakta olmama rağmen çok yardımını gördüm:)çoook teşekkür ederim:)))çok çok çok öptüm dünyalar tatlısı canım kardeşim

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş.
Sevgiler...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Nazarcığım,hepside çok güzel iyi günlerde kullan. banyo perdesi düşünüyorum bu konuda fikr verirmisin? öptüm canım sağlıkla kal.A.E.O.

burcunokta dedi ki...

Ellerinize saglık, muhteşem olmuş ben kullanmaya kıyamam.

GeCe dedi ki...

şıkır şıkır olmuş güle güle kullansınlar eline sağlık

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.canım senin yapacağın perdeyi görüp öyle karar vereceğim.sevgiler.A.E.O.

yıldız dedi ki...

çok güzel olmuşlar hepsi,ellerine sağlık,kullncak olan bayna mutlulkuar dilerim.

Adsız dedi ki...

Ohh, şıkır şıkır, pek bir güzel olmuş... Elleriniz dert görmesin... Seviyorum içinde sim bulunan ve kurdele bulunan işleri ayol:))

Esradan dedi ki...

merhabalar canım, ellerinize sağlık gerçekten harika olmuş ,kullanmaya kıyılamıyacak bir iş,kullanacak olan iyi günlerde kullansın inşallah, epeydir pc yi açamıyorum ,bu aralar gelen gidenim Allah eksik etmesin hayli fazla,sevgiler canım

sarımutfak-hande dedi ki...

gerçekten süper olmuş nazar değmesin maşallah
ellerine sağlık

Sevde dedi ki...

Ellerinize sağlık arkadaşım gerçeekten güzel olmuş..
El emeği göz nuru :)
Sevgiler

Yelda dedi ki...

Yaa şu güllerden ben niye yapamıyorum yaa
azmettim yapacağım günün birinde
Takım harika olmuş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞIM HERŞEY MÜKEMMEL ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN. SİZDEN TEK İSTEGİM GÜLERİ NASIL YAPTIGINIZ ÇÜNKİ BENDE ÇOK İSTİYORUM KURDELE İŞİ ÖGRENMEK ÇEŞİTLİ ÇİÇEK VE GÜL GÖSTERİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM. BATMANDAYIM MALZEME BULMAM ÇOK ZOR ELİMDEKİ İMKANLARIMLA YAPMAYA ÇALIŞIYORUM SİZİ TAKİP EDİYORUM İŞLERİNİZ HARİKA LÜTFEN BANA DÖNERSENİZ BU KONUDA SEVİNİRİM SEVGİLERİMLE....

Adsız dedi ki...

Rabbim yüreğinde zerre kadar seni anan, sana dayanan, sana kanayan herkese acı,
imanın nuruyla donat,
Zira sen dilediğini hidayete erdirensin ey lütfunun sınırı olmayan!
Ey ALLAH diyene acıyan!
Ey merhametin kalbi!
Varlığımızın ve bütün evernin sahibi!
Hayatımıza haram ve helal çizgilerini çeken sahibimiz! kıl,
Bizleri iman nuruyla donat ki nice tomurcukların güle durmasına vesile olalım,
Cemre cemre çoğalt bizi,
Yağmur yağmur yağdır bizi imanın serin diyarlarından mahrum kalmış kurak yüreklere,
Irmak ırmak coştur bizi
Beyhude geçmiş yıllardan nice canlar döndürelim,
Coşkun coşkun çağlat bizi
Yüreklerdeki gaflet yangını söndürelim,
Hep sana Rabbim! Hep sana sadık kıl cümlemizi

cumanız mübarek olsun...
BU ARADA MEFRUŞAT SÜPER
ULUSOYDANTEL

Adsız dedi ki...

bu mesajı okuyan kadın,güzel,kuvvetli ve şık ve onu seviyorum.
Ona yardım et hayatını en güzel şekilde yaşasın.
Lütfen,her istediği şeylerde yardımcı ol ona.
Karanlık yerlerde ona parlamaya yardımcı ol ve sevemiyeceği zamanlar sevebilsin.
Her zaman onu koru,sana ihtiyacı olduğu zaman ona yardım et ve ona bildirki onla yürüdüğün zaman kendisi güvendedir.
Bütün sevdiğin kadınlara yolla.Ben şu an yaptım.
Seni seviyorum!

Şimdi kendi saatine bak!!!!!!
9 Dakka sora seni mutlu eden bir olay olucak.9 sevdiğin kardeşlerine yolla.Banada!!sevgiler can dostum

Adsız dedi ki...

bu mesajı okuyan kadın,güzel,kuvvetli ve şık ve onu seviyorum.
Ona yardım et hayatını en güzel şekilde yaşasın.
Lütfen,her istediği şeylerde yardımcı ol ona.
Karanlık yerlerde ona parlamaya yardımcı ol ve sevemiyeceği zamanlar sevebilsin.
Her zaman onu koru,sana ihtiyacı olduğu zaman ona yardım et ve ona bildirki onla yürüdüğün zaman kendisi güvendedir.
Bütün sevdiğin kadınlara yolla.Ben şu an yaptım.
Seni seviyorum!

Şimdi kendi saatine bak!!!!!!
9 Dakka sora seni mutlu eden bir olay olucak.9 sevdiğin kardeşlerine yolla.Banada!!sevgiler can dostum

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ooo çok güzel olmuş .çoşmuşsunuz siz kim tutar hanımlar sizi ellerinize saglık

cicibici bişeyler dedi ki...

Maaşallah çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,güle güle kullanılsın.

Adsız dedi ki...

Merhaba, hangi el emeginize yorum birakicagimi sasirdim, hepsi tek kelime ile harika ellerinize saglik iyi günlerde kullanin.

Adsız dedi ki...

mrh elinize sağlık süper şeyler yapıyorsunuz rica etsem ben bu işe yeni başlıcam nasıl yaptığınızı kaç mt gittiğini anlatırmısınız bana yardımcı olursanız sevinirim.yumurtlayan yasık ve pike klozet takımı vs.şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ben ayet-el kürsi hem okurum hem benim içinde okunsun kaç tane okumam okurken ne demem gerekir