20 Ocak 2010 Çarşamba

MASA SEHPA ÖRTÜSÜ VE ÇAY TAKIMI

Bir arkadaşımıza  ev hediyesi olarak yaptığım masa ve sehpa örtüsü.Simli keten kumaşın kenarlarına organze simli güpür kullandım ve köşeleri boş kalmasın diye organze tülden yaptığımız gala çiçeklerini yerleştirdim.Güzel bir takım oldu iyi günlerde kullanılmasını diliyorum.. 

Şadan hanımda takıma uygun olsun diye tepsi örtüsü ve peçeteliğini dikip aynı gala çiçekleriyle süslemesini yaptı.Ev sahibi arkadaşımız iyi günlerde kullanır inşallah..

17 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık Riküyecim şal da güzel çay takımın da .sağlıcakla..

Marifetane hobi dedi ki...

Diğerleri gibi bu da harika olmuş ellerine emeğine sağlık arkadaşım

elif şen dedi ki...

gerçekten bu işte bir numarasınız ellerinize sağlık:)

Pembe Tatlar dedi ki...

oo ellerine sağlık canım:)
Yine harikasın...

TATESAL dedi ki...

Mükemmel olmuş,ellerinize sağlık....

zeynepçeyizevi dedi ki...

Süper!!! ellerinize sağlık,çok güzel bir takım olmuş arkadaşınız güzel günlerde kullansın...( bu çiçekler nasıl oluyor arkadaşım ) sevgiler.....

*kelebekana*-* dedi ki...

çok süslü ve güzeller ...

muazzez dedi ki...

oy oyoy bu ne güzellik böyle harika bir hediye olmuş nazarım her zamanki gibi süpersin valla:)))ikinizinde ellerine sağlık arkadaşınızda güle güle kullansın dikkat edin arkadaşınız bu güzellik karşısında bayılmasın ben olsam başım döner bayılırım:)))))

makhina dedi ki...

Muhteşem bir takım olmuş ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler

Unknown dedi ki...

Kibar ve zarif takım oluşmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.

Sağlıklı, mutlu, sıcak, güzel hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

Sevgiyle kalın...

bekdikli dedi ki...

ellerine saglık canım benim. arkadaşın iyi günlrde kullansın...))

tijeen dedi ki...

süper süper ellerinize sağlık
kullanıcak arkadaşımızda iyi günlerde kullansın sevgiyle kalın :)

esra dedi ki...

Ellerine sağlık canım arkadaşım,ömür boyu kullanacağım çok güzel hediyeler bunlar.Kullanırken sizleri anacağım,tekrar teşekkür ediyorum...

sibel dedi ki...

süper ötesi eline sağlık..bayıldım bunlara.sevgiler

renklicehobiler dedi ki...

Vayy ne ciciler dökülmüş marifetli ellerden. Kız beşikte çeyiz sandıkta demişler bendemi başlasam:) Sevgiler...

Sevim dedi ki...

Rukiye hanım bende bir polis eşiyim sizin yaptığınız işlere hayranım rica ediyorum son yaptığınız peçetelik ve salon takımına koyduğunuz gala çiçeğinin yapılışını sitenize koyar mısınız? lütfeeeeen... :))

Glsn dedi ki...

Çok güzell olmuşş ellerinizee sağlıkk walla süpersinizz...