11 Ocak 2010 Pazartesi

DOSTLUK FERMANIM VE GÜN IŞIĞI ÖDÜLÜM

Bir Bilgeye sormuslar: Efendim, dünyada en çok kimi seversiniz?’’ ‘
Terzimi severim,diye cevap vermis.
Soruyu soranlar şaşırmışlar:
Aman üstad, dünyada sevecek o kadar çok kimse varken terzi de kim oluyor?
O da nereden çıktı? Neden terzi?’’
Bilge, bu soruya da söyle cevap vermis:
Dostlarim, evet ben terzimi severim. Çünkü ona her gittigimde, benim ölçümü yeniden alir. Ama ötekiler öyle degildir. Bir kez benim hakkimda karar verirler, ölünceye kadar da, beni hep aynı gözle görürler.

Çok beğendiğim yazılardan birinide paylaşmadan edemedim.



Dosluk fermanı ve gün ışığı ödülünü bana gönderen Sevgili Mihriban, Mürelce , Çiçek hoby ,Arzu Çok teşekkür ediyorum. Ayırt etmeksizin beni izleyen takip eden tüm dostlarıma gönderiyorum.Kucak dolusu sevgiler...

4 yorum:

hanife dedi ki...

çok hoş bir hikaye doğruluk payıda o kadar çokki

*kelebekana*-* dedi ki...

çok güzel ...sevgiyle kal ...

Esra dedi ki...

Ödüliçin tebrikler,hikayeye gelince çok doğru bir gözlem yapılmış çok hoş.

TAZE NANE dedi ki...

Tebrik ederim canım.