20 Temmuz 2009 Pazartesi

GELDİMMM... ŞİMDİLİK TATİL BİTTİ...


Image Hosted by ImageShack.us
Tatildi,kardeşimin düğünüydü derken yoğun ve güzel geçen günlerin ardından,  yine siz sevdiğim dostlarıma kavuşmanın sevinci içerisindeyim. Bloğumu yalnız bırakmadığınız için  sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum. Hem sizleri hem bloğumu çok özlemişim. Kaldığım yerden güzel paylaşımlara devam ediyorum.Düğün için hazırladıklarımın tamamını resimleyemesemde elimde olanları sizlerle paylaşmaya başlıyorum.Gitmeden önce gelinimiz Tuba cımın çocuk odası için diktiğim, oradada içlerine elyaf doldurduğum şapka minderlerle başlamak istedim.Çok tatlı oldular görenler çok beğendi.Siz nasıl buldunuz?

11 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

hoşgeldin canımm,tatil iyi gelmiş anlaşılan,yazından pozitif enerji fışkırıyo :)
kardeşinde bi ömür mutlu olsun inşallah,minderlerde güsel olmnuş,ellerine sağlık,güle güle kullansınlar kardeşin ve eşi,mutlu bir hafta diliyorum arkadaşım :)

cicibici bişeyler dedi ki...

Hayırlı olsun düğününüz!mutluluklar diliyorum ve hoşgeldin,minderlere bende bayıldım çok şirinler ve aynı zamanda konforlu!sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım hoşgeldiiiiiinnnn.
özledik vallahi. yeni evlilere mutluluklar diliyorum.

Minderlere bayıldım süpersin yaa mükemmel olmuşlar

muazzez dedi ki...

oyoy nazarım teşrif etmiş bloglarımızı şenlendirmiş:)))
bitanem hoş geldin seni buralarda görmek bir başka güzel adını görünce çok mutlu oldum:)))
düğününüz hayırlı olsun ALLAH mesut etsin:)))))
minderlerde süper olmuş sen yaparsında olmazmı ellerine sağlık canım benim

TATESAL dedi ki...

Öncelikle hoşgeldin sefalar getirdin arkadaşım!!!
Düğününüz hayırlı olsun rabbim mutluluklar versin....
Ama çok şaşırdım minderleri görünce...Ben şapka sanmıştım,sonrada güldüm kendime...
Ne kadar güzel olmuşlar ellerine sağlık...

Hayat dedi ki...

Hoş geldin Nazar : ))
Hayırlı olsun, Allah c.c. tamamına mutlulukla erdirsin.
Rabbimiz çok güzellikler yaratmış gerçekten de duygulanmamak elde değil...
Bir de senin gibi, diğer arkadaşlarımız gibi dokunduğu şeyleri güzelleştirecek kaabiliyette hoş insanlar yaratmış.
Ne demeli, şükürler olsun elbette...
Sevgiler...

sevil dedi ki...

ne güzel minderler bunlar bayıldım,ellerine sağlık,kardeşine de ömür boyu mutluluklar dilerim

Nur dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık..

benimbahcem dedi ki...

hoşgeldin canım, kardeşine bir ömür boyu mutluluklar dilerim minderleri görünce şapka zannettim sonra anladım minder olduğunu harika olmuş doğrusu ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım minderler harika çok beğendim düğününde hayırlı uğurlu olsun canım sevgiler kova927.blogcu

fatoş dedi ki...

evet,gerçekten de hem düğün hem de organizasyon süperdi.En yakın şahitlerdendim.Allahım eşya bahtı vermesin herşeyi çok mükemmeldi doğrusu.Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum gelinimize ve oğlumuza...Ayrıca minderlere bayıldım..Çok rahattı..Test ettim..Onayladım..ÇOK ÖPÜYORUM ABLACIM..