4 Nisan 2009 Cumartesi

MUAZZEZ ABLAMDAN ÖDÜLÜM VE DOĞUM GÜNÜM...

örgüçantamdan gelen pastam çok teşekkür ederim arkadaşım..
Image Hosted by ImageShack.us
 Bu  pastamda Muazzez ablamdan çokk teşekkür ederim...
Image Hosted by ImageShack.us
Ve ödülüm

Güzel bir bahar mevsiminin müjdecisi olan nisan ayının 4 . gününde dünyaya gelmiş olmanın mutluluğu huzuru içerisindeyim.Rabbimden, eşimle çocuklarımla ve tüm sevdiklerimle birlikte sağlıklı,huzurlu, mutlu ve hepimiz için  nice hayırlı yaşlar diliyorum.Muazzez ablamdan ve Mine  elifinterazisi arkadaşlarımdan böyle güzel bir günde bu güzel ödülü almak beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ediyorum  sevgiler...                                                      

15 yorum:

muazzez dedi ki...

aşkım doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum:))
ALLAH eşinle evlatlarınla beraber daha nice yaş günleri nasip etsin:)canımsın nazarımsın benim için çok özelsin kızlarla beraber seni çoook öpüyorüz:)) seni çok çok çok seven ablan

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım mutlu yıllar sevdiklerinle beraber sağlıkla inş.

pastan gelmiş ama ben de pasta hazırlamıştım sana tüm sevdiklerin için bir pasta yetmez :)))
bendekinide al canım ikram kuvvetli olsun
hep mutlu ol

mine dedi ki...

canım bendede sana ait bir ödül var:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle doğum günün kutlu olsun.
Mutlu ve huzurlu bir yıl dilerim.
Ödülün için de kutlarım.
Sevgiyle kal.

LEMAN dedi ki...

nice yıllar canım mutlu saglıklı bir ömür diliyorum sana sevdiklerinle beraber.

elifinterazisi dedi ki...

merhabalar, öncelikle mutlu yıllar dilerim.Ben de size ödül vermeye gelmiştim ama Muazzez hanım benden önce davranmış.Fazla ödül göz çıkartmaz değil mi? sevgiler...

hayat54 dedi ki...

merhaba arkadaşım,Allah seni nazarlardan saklasın,yeni yaşın sevdiklerinle sağlık huzur getirsin..her zaman ziyaretlerini beklerim..sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar canım....
Allah uzun ömürler versin ailenle sağlık içinde yaşa.....sevgiler gülay

hobigiller dedi ki...

mutlu doğum günleri arkadaşım.ödül içinde kutluyorum.daha nice doğum günlerini kutlarız inşallah buradan.sağlıklar diliyorum.

nursunca fikirler dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.

GeCe dedi ki...

doğum günün kutlu olsun sana nazarsız güzel yıllar diliyorum

nice seneleeeer

MAVİ UMUT dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun

PASTURKEY dedi ki...

ya ben geç kalmışım olsun ama ben yinede arkadaşıma veriyorum bu ödülü.doğum gününüde kutluyorum canım benim nice mutlu,sağlıklı yeni yaşlara ailenle.sevgiler.

Hayat dedi ki...

Canııımmm... : ))
Doğum gününü de mi kaçırmışım? Çok utandım... : (
Şen-esen, sevdiklerinle nice güzellikler görmeni dilerim.
Bir dolu kucak sevgi de benden sana gelsin...
Sevgiler...

bebu dedi ki...

mutlu yıllar canımm yeni yeni yaşın sana uğur mutluluk ,sağlık ve bereket getirsin inşllah öptüm canım