15 Mart 2009 Pazar

ESKİLERİ DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ ÇALIŞMALARIM

Eskileri değerlendirme etkinliği nin mart ayı evsahipliğini yapan sevgili MUAZZEZ   ablam için yaptığım  değerlendirmelerim. Hangisini yayınlayacağıma karar veremeyince hepsini bir karede yayınlamak istedim.Uzun yıllar kullanılmış bir abajur yenileme, erkek kardeşimin, içinde nişan  fotoğraflarının yer aldığı elimde  kalan malzemeleri değerlendirerek  süslediğim bir albüm  ve çocuklarımın  çizilmiş cd leri kullanarak yaptıkları bir ayna süsleme... Daha bir çok değerlendirmeyi görmek için mutlaka ev sahibimiz olan MUAZZEZ blogcuya uğramalısınız...  Kolay gelsin başarılar ablacım sevgiler...
Image Hosted by ImageShack.us

10 yorum:

muazzez dedi ki...

canım benim ellerine sağlık hepside birbirinden güzel olmuş çok teşekkür ederim aldım götürdüm sanada kucak dolusu sevgilerimi bıraktım:))
çoook öptüm bitanem

GeCe dedi ki...

güzl bir etkinlikmiş yaptıkların da çok şık

beyaz mendil dedi ki...

Hepside çok şık olmuşlar,eline sağlık hayatım.

ayfersultan dedi ki...

sa.rukiyem,ne güzel değerlendirmeler olmuş ellerine sağlık sevgiler.A.E.O

embir dedi ki...

Çok güzel şeyler yapılmış, yapan arkadaşların emeğine sağlık.

ORGUKNIT dedi ki...

ÇOk güzel çalışmaların bayıldım.
Özellikle ayna çok hoşuma gitti.
Mutlaka denemek isterim.
Sevgilerimi yolluyorum

ELBİSTANLI dedi ki...

Çığlık oluruz isyanlara türkü oluruz sevdalara rehber oluruz çikmazlara ve bir gülücük oluruz bizi hatirlayan tüm hayirli arkadaslara.. hayırlı geceler arkadaşım.küçük hatırlatma: kutlu doğum haftasına kadar yasin,salavat ve kuran okumalarımız devam ediyor arkadaşım

kalinka dedi ki...

ellerine sağlık canım hepsi çok güzel olmuş.keyifli bir gün diliyorum.

tatesal dedi ki...

BANA UĞRARMISIN LÜTFEN!!!!

zeynep dedi ki...

39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 MART 2009 - 6 NİSAN 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://pastakur.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 39.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
LÜTFEN ETKİNLİĞE YEMEK GÖNDERMEYİNİZ.SADECE ÇAYIN YANINDA YENEBİLECEK TARİFLER YOLLARSANIZ SEVİNİRİM.
SEVGİLER